Alla inlägg den 5 juli 2011

HM!

Av cutestgirlindaworld - 5 juli 2011 22:45

Hej!

Det blir ett kort inlägg. Jag tänkte bara lägga ut tre bilder från hm!

  Söta skor!


  Jättesöt blus :)


!   Och en jättefin bikini till stranden!!!


// Puss hej leverpastej

Av cutestgirlindaworld - 5 juli 2011 19:34

VILA I FRID LILLKASPER!

Du var den bästa! Den som man kunde lita på, alla älskade dig. Jag växte upp med dig. Och du har lärt mig mycket <3 Min saknad är större än vad man kan tro. Du var världens bästa a-ponny. Älskade häst, det är ofattbart att det hände dig. Ingen vet hur du dog. Det kommer vi nog inte få veta. Älskar dig!

// DIN CUTEST GIRL

:)

Av cutestgirlindaworld - 5 juli 2011 19:26

Hej hopp galopp!

Idag så va jag ju med Emma, inte så himla kul! Men vi va först hos henne, där så hoppade vi och badade. Sen ville vi hem till mig så vi cyklade hit, åt lunch och pratade men vi solade samtidigt :) Men det blev pytte bråk hela tiden. Har varit bättre gånger.... Imorgon blir det Mathea!

// DA GIIIRL

Av cutestgirlindaworld - 5 juli 2011 11:43

Tjabba!

Vaknade fem över elva idag. Sen så tog jag på mig, och nu sitter jag här :)

Sorry,för att jag glömde blogga igår. Men jag var i Lund med min syrra,Kevin, mamma och Kevins mamma Elna! Vi köpte pårlor så vi skulle kunna göra änglar.

Sen så gick  vi och lalade runt lite, och då så hittade Kevin en pizza-restaurang som luktade jättego´ italiensk pizza. Så det blev lunch där. Alla vi fem delade på två pizzor. Det var en Vesuvio och en Pompei, hette den typ ;)

Men sen så när vi skulle gå till parkeringshuset hitade vi ett jättemysigt litet glass-ställe. Så vi köpte mjuklass med topping. På min hade jag chocklad som topping. MUMSIGT! Sen när vi var inne i parkerings huset så sprang jag och Kein runt där och lekte att i var i underjordiska gångar! HAHA :D Sen i bilen så lekte alla vi fem!!! Haha, fast det var ju på skoj, men det var grymt kul :) Men nu ska jag hem till Emma Pemma silverfemma!

// Cutestgirl

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till " Cutest girl in da world". Jag är en 10-årig tjej som är väldigt glad och positiv. Jag älskar dans och mina vänner!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards